Dinamització de la Gent Gran

Dilluns, 6 de juliol de 2026

La dinamització de la Gent Gran segueix durant el juliol i tancarà el curs amb l'intercanvi culinari a les Piscines de Casserres. Serà el dilluns 27 de juliol a les 6 de la tarda, n'adjuntem el cartell.

Uns dies abans tindrem l'última sortida d'aquest curs, a Sant Pere de Casserres, d'Osona. Com sempre, la visita inclou el transport, el guiatge i el dinar, en aquest cas a els Lleons. Per més informació i inscripcions, podeu contactar amb la dinamitzadora, la Montse, al 681 356 212 o durant les hores de dinamització.

A més, el Club de Lectura ja ha escollit el nou llibre del setembre, serà "Somnis a mida" de Núria Pradas. Es podrà recollir a partir de l'1 de setembre i el dia per comentar-lo serà el 22 de setembre.

Darrera actualització: 7.07.2026 | 13:18