El 3% del cost del pressupost + taxa de l'informe de l'arquitecte.
El període màxim és de tres mesos amb caràcter general. Silenci administratiu: Positiu
Qualsevol persona física o jurídica
Cal que s'emplenin tots els caps requerits (*).
El pressupost de l'obra, és el document on s'ha d'especificar l'obra que es duu a terme, material i altres. No s'acceptarà que només estigui escrit en el document de Comunicació prèvia d'obres.
Document d'acceptació que sigui signat per un gestor de residus autoritzat per tal de garantir la correcta destinació dels residus separats per tipus. En aquest document hi ha de constar el codi de gestor, el domicili de l'obra, i l'import rebut en concepte de dipòsit per a la posterior gestió. L'import del dipòsit es fixa, per a tots els residus de la construcció i la demolició, en 11 €/tona de residus previstos en l'estudi de gestió, amb un mínim de 150 euros.
Document identificatiu de la persona interessada (DNI, passaport, permís de residència, permís de conduir, llibre de família en el cas de menors de 14 anys sense DNI, NIF si és persona jurídica o certificat electrònic en el cas de petició via telemàtica).
Podeu personar-vos a l'oficina d'atenció al ciutadà en horari de 08:00-14:30 hores de dilluns a divendres i de 16:00-19:00 hores dimarts i dijous, amb tota la documentació requerida.
Disposeu de la via telemàtica per presentar tota la documentació, emprant una instància genèrica i adjuntant el document de comunicada d'obres, pressupost i gestor de runes.